otrdiena, 2010. gada 25. maijs

41. lieta #2

''Прекрасная в Божьих глазах''. By Elizabeth George.


Šī grāmata ir viena no labākajām, ko es esmu lasījusi pēdējo gadu laikā. Jau kārtējo reizi es pārliecinos, ka manas vajadzības tiek apmierinātas, bieži pat ar uzviju. Tā es atkal un atkal atzīstu, ka mans Tēvs ir visuvarens.
Tātad par grāmatu. Pēdējā laikā man bija liela nepieciešamība saprast Dieva vēlmi attiecībā uz manu dzīvi. Ko Dievs grib, lai es daru? Kādā veidā es varu kalpot Viņam un pagodināt Viņu? Tajā pašā laikā mans prāts bija nodarbināts ar to, ka es vēlos būt laba sieva savam vīram. Es tikai īsti nesapratu, kāda tad ir laba sieva. Tad nu izlasot šo grāmatu, es sapratu, ka būt par labu sievu ir tas, ko Dievs no manis sagaida. Šajā grāmatā ir sīki apskatīta (pa vienam pantam) sieviete, kas aprakstīta Salamana pamācību pēdējā nodaļā. Šī sieviete ir laba sieva savam vīram. Tā ir sieviete, kura ir brīnišķīga Dieva acīs, un arī es gribu tāda būt. Ar šo grāmatu Dievs man ir sniedzis atbildes uzreiz uz diviem jautājumiem. :)

Rakstot iedomājos, ka feministes man nepiekristu. :) Jo būt labai sievai nozīmē atzīt vīra autoritāti un paklausīt viņam visās lietās, būt padevīgai. :)

P.S. Grāmata diemžēl ir pieejama tikai krievu valodā, latviski nav tulkota.

********************************************

Nav komentāru: