ceturtdiena, 2010. gada 15. jūlijs

101 lieta, jūlijs 2010

Jāsaka godīgi - par sarakstu uz brīdi bija piemirsusi. Sākās vasara ar saviem darbiņiem un priekiem un bēdām, un tie guva virsroku. Tad nu tagad pa punktiem pārskatīšu, kas te īsti notiek.

Rokdarbi
Manus rokdarbus var apskatīt te, taču no saraksta tur vēl nekā nav. Toties esmu atradusi svārkus, kurus gribētu nēsāt šoruden. :) Atliek vien izrēķināt, vēl drusku apdomāt un ķerties pie darba... :)

Veselība
Kontratduša man patīk, un arī 2 jaunas tējas esmu izmēģinājusi. Divas reizes arī rīvējos pēc Ziņģītes metodes. Tiešām efektīvi. Neturpinu, jo sauļojos un āda jutīga.

Sports
Kas tāds tāds???
Bet ja nopietni, neredzu reālu iespēju ar to nodarboties vasarā, kamēr arī bērni ir mājās. Nezinu kā citiem, bet mani tracina, ja pēc trešās presītes man jāiet uzsmērēt sviestmaize, bet pēc piektās jāuztaisa tēja. Ja es nevaru netraucēti sportot, tad labāk es to nedaru vispār!!! Citādi sabojāts garastāvoklis garantēts! Un, protams, arī sportošanas prieks pazudis bez pēdām...

Izklaide
Bijām muzeju naktī, apskatījām 3 muzejus - 2 Jūrmalā, vienu Ķekavā. Uz kino bijām vienreiz, uz Šreku, par to jau rakstīju. Bijām arī Igaunijā 24. jūnijā. Braucām uz Tartu pēc cukura :D 30. jūlijā būšu Cēsīs, kur nekad līdz šim neesmu bijusi.

Grāmatas
Lasu.

Garīgas lietas
Pēc viļņveidīgas kustības viss notiek. Arī saraksts top. Tikai gavēnis vēl nav pienācis....

Komunikācija
Nekomunicēju. Knit in public izpalika sliktā laika dēļ.... Taču es to kompensēju, adīdama 11. novembra krastmalā uz soliņa :D Vismaz tūristi brīnījās :D

Foto
Neaiztieku ne fotoaparātu, ne fotogrāfijas, lai darītu kaut ko no saraksta.

Trakas lietas
Tagad man ir 20 gadus veca šujmašīna, gandrīz nelietota. Un baseinā eju katru denu vairākas reizes. Nav jau nekāds apgrūtinājums, ja ūdens temperatūra ir 30 grādi pēc Celsija. :D Pagājušovasar nebija vairāk par 24-25 grādiem. Un tādi bija tikai vienreiz :D Pagājušogad temperatūra baseinā bija ap 22-23 grādi vidēji....
Pārējās lietas nenotiek.

Un vēl...
Jūnijā gatavoju šampinjonu žuljēnu. Dienasgrāmata....Bija tāda lieta, mēģinu tagad atkal to darīt...
Pārējais nenotiek.

Lūk, tā man iet ar 101 lietu šajā vasarā!

*******************************************

Nav komentāru: