ceturtdiena, 2010. gada 15. jūlijs

Rīta lūgšanas laikā....

Nebīsties, jo Es tevi atpestīju; Es tevi saucu tavā vārdā, tu esi Mans!
Kad tu iesi caur ūdeņiem, Es būšu pie tevis, un caur straumēm, tās tevi nepārplūdinās; kad tu iesi caur uguni, tu nesadegsi, uguns liesmas tev nekaitēs!
Jo Es, Tas Kungs, tavs Dievs, Israēla Svētais, esmu tavs glābējs. /Jes 43:1-3/

Cik mierinoši vārdi! Dievs saka - nebīsties! Es esmu pie tevis, tepat blakus, tev neviens nevar nodarīt pāri. Tu esi Mans un es tevi nedz atstāšu, nedz par tevi aizmirsīšu!Vai kāds var to teikt otram cilvēkam un tad turēt doto vārdu? Nē, nevar. Un man tā ir bezgala mierinoša un priecīga doma, ka Dievs mani sargā. Mani dara laimīgu apziņa, ka vairs nekad nebūšu vientuļa vai atstāta, jo, pat ja visi cilvēki no manis novērstos, Jēzus būs ar mani vienmēr! Alleluja!

****************************************

Nav komentāru: