otrdiena, 2010. gada 23. novembris

101. lieta 2010. gada novembra beigās

Mana dzīve bija pārvērtusies par karuseli, kurš griezās tik strauji, ka laiks un uzmanība bija veltīti tam, lai tikai visu paspētu un neko nenokavētu. Arī svētku brīvdienās man bija lieli plāni, kuros nebija paredzēts laiks atpūtai. Dievs bija lēmis savādāk. Ceturtdien, neilgi pēc ģenerāltīrīšanas uzsākšanas, mans mīļotais muguras skriemelītis pateica - pietiek! Rezultātā - līdz sestdienai man bija gultas režīms. Svētdien beidzot jutos atpūtusies, un mugura sāp nu jau daudz mazāk. :) Pareizāk sakot - mana kustību amplitūda tagad ir daudz plašāka :)

Es esmu sapratusi, ka visas lietas notiek daudz labāk un vairāk, ja es tās neplānoju. :)
Īsa atskaite par plānu :)

Rokdarbi
Vīrs atsakās no klanu džempera, bet es nezaudēju cerību, ka man izdosies viņu pierunāt kaut kad. :) Esmu iesākusi adīt segu, arī svārki ir procesā. Mācoties šūt, es sašuvu svārkus, bet, cerībā uz labāku variantu un kļūdu labošanu, tos izārdīju. Vai tas skaitās? :)

Veselība
Sākšu ar to, ka biju uzbarojusies vēl vairāk nekā bija tad, kad es sāku rakstīt blogu. :( Drausmīgi, es zinu. Taču - beidzot svars kūst!!! Man laiks un veselība neļauj skriet, vismaz pagaidām nē, taču man ir cits variants fiziskajai slodzei. Es eju kursos. Lai nebūtu jāmaksā par stāvvietu, es eju kājām. Eju pāris kilometrus un ātri. 5 dienas nedēļā. Rezultāts na lico. :) Protams, tagad arī mani ēšanas paradumi ir drusku savādāki. Es samazināju porciju lielumu, cenšos neēst starp ēdienreizēm un - pats galvenais - es cenšos neēst pēc 18 -19 vakarā. Tātad - mana lielākā ēdienreize dienā izpaliek! Toties rezultāts - kopš sākās kursi - mīnus 2.5 kg. (apmēram 3 nedēļās)Bez diētām, bez badošanās. Un tas ir tikai sākums! :)
Cukuru tējā cenšos samazināt. Nu jau iztieku ar pusi no tā, kas bija sākumā.

Es jūtos ļoti labi šobrīd. Lai gan svara zudumu nevar vēl pamanīt vizuāli, fiziski es jūtos vieglāk, labāk. Līdz šim es principā gandrīz nelietoju nekādu kosmētiku. Ik pa reizei nopirku kādu sejas krēmu vai ķermeņa losjonu, bet tie parasti sabojājās, pirms es tos paspēju izlietot. Nevarēju sevi piespiest tos lietot regulāri. Taču tagad es to daru! :) Un galvenais - ar prieku! :)

Pārējais
Būtiski mainījies nav, bet tuvākajā laikā mēģināšu izskatīt sīkāk. :)

Lai visiem jauka diena!

*************************************

Nav komentāru: