sestdiena, 2011. gada 9. aprīlis

Tievēju - 1. nedēļa

Pagājušā sestdienā mans svars bija 93.1 kg, šodien - 92,5 kg. Šonedēļ es vairāk vēroju savus ēšanas paradumus. Konstatēju divas lietas. Pirmkārt - es esmu emocionālā ēdāja. Savu stresu un savas dusmas es mēģinu apēst jebšu mēģinu sevi iepriecināt ar saldumiem, kad es jūtos nogurusi, dusmīga un tā tālāk. Otrkārt - apēst kaut ko man ir kļuvis par ieradumu. Kad nav ko darīt, ieklīstu virtuvē un - varbūt maizīti uztaisīt vai ko citu uzēst? Šis man bija pārsteigums. Treškārt, ja kāds konkrēts ēdiens man ļoti garšo, tad papildporcija ir norma.

Mēģinu saldumus ēst pirmajā dienas pusē. Ne vienmēr tas izdodas, godīgi sakot. Tāpat arī cenšos savu pēdējo ēdienreizi ieturēt agrāk. Visu daru pamazītēm, lai organisms pierod pie pārmaiņām. Labs nāk ar gaidīšanu. :)

********************************************

Nav komentāru: