svētdiena, 2012. gada 11. marts

Flying....

Kaut kas ir tajā FLYlady....

Es tagad eju BabySteps. Katru dienu pa kādai vienai jaunai lietai jeb ieradumam.

Man patīk, ka no rīta ieejot virtuvē, mani sagaida tīra izlietne, nokopts un tīrs galds, visi trauki un naži ir tīri. Iepriekš es mēdzu atstāt kādus traukus izlietnē pa nakti, ja trauku mazgājamajā mašīnā visam nepietika vietas, vai arī nesakopu virtuvi pavisam, tikai novācu traukus no galda, ja biju pārgurusi. Tagad tā vairs nav. Tīra virtuve motivē mani jaunajai dienai, un es pamazām sāku FLY (Finally Loving Yourself).

Parasti es mājas tīrīšanu atstāju uz sestdienu, un jau piektdien vakarā papildus nogurumam pievienojas stress - kā paspēt līdz sestdienas plkst. 13:
  1. izgulēties,
  2. iztīrīt māju,
  3. uztaisīt pusdienas,
  4. aizbraukt iepirkties .
Piedevām vēl sakopt māju pirms kāds no radiniekiem negaidīti ienāk ciemos.

Vakar bija tieši tāds variants. Taču man bija tīra māja, pateicoties FLYlady padomiem.

Diemžēl es vēl nezinu, kā es to varēšu apvienot, kad bērniem sāksies skola. Ja es visu dienu esmu mājās, FLYlady plāns darbojas perfekti.

Pavasarīgu nedēļu!

***************************

Nav komentāru: