piektdiena, 2012. gada 9. marts

Pārdomu laiks

Katru reizi, kad es ieskatos šeit, es jūtos kā neveiksminiece. Šeit ir redzamas lietas, kuras es nevarēju piepildīt. 101 lieta, svara zaudēšana, lasītāja dienasgrāmata.... Tie visi ir centieni mainīt savu dzīvi, kļūt laimīgākai, labākai, dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Bet, ja jau šīs lietas nenostrādāja, tad ir divi varianti - kāpēc. 1. Tas man vienkārši neder; 2. Tam šobrīd nav piemērots laiks.

Pēdējā laikā man acīs iekrīt raksti, kuros tiek atgādināts, ka jāmainās ir pa mazam solītim. Visas jaunās lietas ir jāievieš pa-ma-zī-tēm. FLYLady ir sadaļa - BabySteps - katru dienu pa vienai jaunai lietai.

Ir gavēņa laiks šobrīd. Esmu atteikusies no kādas lietas, kas pēdējā laikā atņēma man daudz laika. Un domāju, domāju, domāju..... Par visu. Par dzīvi, par vīru, par bērniem, par sevi, par to, kas esmu un uz kurieni es eju, ko es gribu, kas man patīk, ko es neciešu, ko es mīlu, ko es ienīstu, ko es vēlos mainīt.

Vēl viena lieta, kas man atgādina par lūzeres statusu, ir tā, ka es šo vietu gribēju redzēt kā pozitīvu interneta vietni, bet šķiet, ka es tik žēlojos un žēlojos....

Kā tad īsti var mainīties? Un ar ko lai sāk?

****************************************

Nav komentāru: