trešdiena, 2014. gada 1. janvāris

Laimīgu Jauno gadu! :)

Hmm... cik sen es te neesmu bijusi? PUSOTRU GADU???

Mjā.... :D

Laimīgo Jauno gadu! Ziņās saka, šis būšot īpašs gads. Valūtas maiņa un citas lietas.... Lata, protams, ir žēl, bet ko tur vairs var darīt...

Man ir atvaļinājums no 23.12.2013. Šogad es tālredzīgi paņēmu atvaļinājumu arī 2. un 3. janvārī, jo atceros to ŠAUSMĪGO sajūtu, kad pamodos vēlā 2013.g. janvāra rītā... Pusmiegā laimīgi domāju, ka trakākais jau ir garām... Svētku burzma un troknis, ja tā to var saukt, jau ir garām... Tagad var pa īstam atpūsties, nesteidzīgi izbaudīt ģimenes kopā būšanu un brīvdienas... brīvdienas... brīvdienas?? skats pulkstenī - jau pusdienlaiks... nākošā doma - pēc pāris stundām jau būs tumšs... nākošā doma kā auksta ūdens šalts - bļāviens, rīt taču jāiet uz darbu!!!!!!

Tā nu šogad būs citādi. Rīt uz darbu ies visi, bet ne es. :) Jo es izbaudīšu brīvdienas.... :) :) :)

Pateicoties FLYlady, mana māja ir atkal tīra un kārtīga. Nebija nekāda stresa, viss tika pamazām izdarīts. Galvenais - šo kārtību uzturēt tad, kad visi atkal dosimies savās ikdienas gaitās. Man šajās brīvdienās bija  rīti, kurus es vadīju rimtā nesteidzībā. Šie rīti, šodienu ieskaitot, balva man par mācīšanos no savām kļūdām.

Visās brīvdienās vai atvaļinājumos, kas ir garāki (kopskaitā) par 4-5 dienām, man vienmēr ir gadījies viens un tas pats. Kolīdz gadās diena, kurā es patiešām varu gulēt ILGI un NEVIENS mani nepamodina, manas brīvdienas un to plāni tiek sabojāti. Pirmkārt jau tāpēc, ka pamostoties vēlu, manu garastāvokli nespēj glābt pat doma - esmu izgulējusies! Es esmu nogulējusi pusi dienas, darbi netiks izdarīti un pats šausmīgākais -  es vakarā laicīgi nevarēšu aizmigt, kas automātiski nozīmē to, ka rītā es nevarēšu pamosties un atkal gulēšu ilgi. Šajās brīvdienās man gadījās tāda diena, kad pēc vīra aiziešanas uz darbu, es aizvēru acis ''uz stundiņu'' (plkst. 7.00 no rīta), lai atverot acis ieraudzītu, ka laiks ir 12:03. Heh! Ko tur var teikt.... vakarā , piedodiet, naktī ap diviem es sapratu, ka man laikam beidzot nāk miegs :D Taču no rīta es vairs neļāvu sev gulēt.. Ja es pamodos ap pusastoņiem, es cēlos augšā, ja es pamodos ap deviņiem, es steidzīgi cēlos augšā. Līdz ar to, man bija klusi rīti tikai man, pārējie agrāk par 11-12 necēlās augšā. Brīnišķīgi!

Tā kā viss ir izdarīts, man bija laiks apskatīt un padomāt par lietām, kuras es jau sen biju atstājusi novārtā. Piemēram, 101 lieta 1001 dienā. Ha! Kad es par to atcerējos, man nāca smiekli. Tik vien bija, kā kaut ko uzrakstīt. Taču, kad es to pārlasīju, smiekli īsti vairs nenāca. Lai gan es par sarakstu jau biju aizmirsusi, bija lietas, kas jau bija kļuvušas par īstenību, nepieturoties pie saraksta.

Pēc nelielām pārdomām (izdzēst nafig to sarakstu vai reanimēt, JO trīs lietas ir labas lietas), nolēmu reanimēt. Saraksts ir tapšanas stadijā, publicēšu drīzumā. :)


Šodien Kristīgajā radio FM 101.8 skan dziesmas tikai latviešu valodā. Tā ir LKR dāvana mums, klausītājiem. Dievs ir labs, paldies Viņam!



Nav komentāru: