otrdiena, 2010. gada 27. aprīlis

Ar kaut ko jāsāk...

Ar kaut ko patiešām jāsāk... Jau kādu laiku domāju un periodiski atgriežos pie domas, kas citu cilvēku blogos saucas - 101 lieta 1001 dienā. Doma ir laba, taču līdz šim tā ir un paliek tikai doma. Kā jau teicu, ar kaut ko ir jāsāk. Un sākšu laikam es ar sarakstu, kurā tad arī būs tā 101 lieta. To gan es darīšu rīt, jo šodien jau ir par vēlu, miedziņš nāk.. :) Tad varēs sākt īstenot...

Vēl es šodien atcerējos, ka kaut kad piereģistrējos noskrien.lv. Iegāju tur šodien atkal, un sev par lielu pārsteigumu atklāju, ka kartē, kur var iezīmēt skriešanas maršrutu, va redzēt arī noskrieto km daudzumu. Tobiš, (ja pareizi sapratu) es iezīmēju kartē maršrutu, un karte man izrēķina km skaitu! Ja tas strādā patiešām tā, jo es tomēr to nepārbaudīju, tad man būs lielāka vēlme skriet patiešām regulāri... :)

Bet nu lai tas viss paliek rītam, kurš, kā saka, ir gudrāks par vakaru.

***************************************************

Nav komentāru: