otrdiena, 2010. gada 27. aprīlis

Piedzimt no jauna

Es piedzimu no jauna dienā, kad Jēzus ienāca manā dzīvē. Tajā dienā es uzzināju, ka manas mājas nav vietā, kur es dzīvoju. Tagad manas mājas ir debesīs, un visa mana dzīve ir ceļš uz turieni, uz Mājām, kur dzīvo Dievs. Ceļš uz turieni nav viegls, tas ir šaurs un grūtību pilns. Man bieži gadās iekrist grāvī, bet mans Draugs man vienmēr palīdz no turienes izrāpties un atkal iet pareizā virzienā.

Šis ceļš nekad nav vienmuļš. Visu laiku kaut kas notiek visapkārt. Arī es nepalieku visu laiku tāda pati, arī es mainos līdz ar visu. Tikai mans Draugs nekad nemainās, jo - Jēzus Kristus vakar un šodien tas pats un mūžīgi. /Ebr. 13:8/ Uz Viņu vienmēr var paļauties, jo Viņš nekad nemelo. Viņš teica, ka mani mīl, ka mani neatstās un vienmēr būs ar mani, un es tam neapšaubāmi ticu! Es nespēju vairs iedomāties savu dzīvi bez Dieva.

Ja Dievs gribēs, tas šis blogs būs manas pieturvietas ceļā uz Mājām. Mazi esības mirkļi ar mūžības vērtību. Mana slava un pateicība Dievam. Manas pārvērtības. Manas bēdas. Mani prieki. Manas lūgšanas un saņemtās atbildes.

Es ceru, ka man izdosies :)

*******************************************************

Nav komentāru: