piektdiena, 2010. gada 30. aprīlis

Braukšanas stils

Braucu pa Jūrmalas šoseju, pa pirmo joslu, ar ātrumu 90 km/h. Jā, jā, es nejokoju. :) Tagad es braucu prātīgi. Pagaidām. Pa otro joslu man gabaliņu priekšā brauca džips. Pēc brīža džips sāka samazināt ātrumu. Kad džipa aizmugure bija vienā līmenī ar manas mašīnas priekšu, viņš ieslēdza labo pagriezienu rādītāju un sāka manevru. Es paspēju noraut stūri pa labi un nospiedu signālu. Džips pārkārtojās uz trešo joslu un pazuda lielā ātrumā. Pēc brīža līdzīgu manevru mēģināja izdarīt cita mašīna, tikai šī nepazuda, bet gan turpināja ceļu, braucot man pa priekšu. Man gandrīz apstājās sirds, ka es jums saku! Un es biju tik ceļa sākumā! Kad mana sirds atkal sitās normālā ritmā, es sāku apsvērt atgriešanos pie agresīva braukšanas stila, jo braucot pa Jūrmalas šoseju ar 90 km/h es laikam esmu neredzama citu mašīnu vadītājiem!!!

*************************************************

Nav komentāru: